Go Back   I-Mockery Forum > Search Forums
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.15 seconds.
Search: Posts Made By: Tadao
Forum: General Blabber Nov 22nd, 2020, 08:46 PM
Replies: 9
Views: 1,064
Posted By Tadao
:wank

:wank
Forum: General Blabber Nov 21st, 2020, 03:40 PM
Replies: 9
Views: 1,064
Posted By Tadao
Stop taking away my freedom you god dam...

Stop taking away my freedom you god dam millennial retards!
Forum: Philosophy, Politics, and News Nov 16th, 2020, 04:33 PM
Replies: 12
Views: 574
Posted By Tadao
Yeah I think they are trying to use the old Troll...

Yeah I think they are trying to use the old Troll Tactic #15.
Where you find someones mentally ill youtube page (and those aren't in short supply) and use it in conjunction with a shit posts to try...
Forum: General Blabber Nov 9th, 2020, 01:05 PM
Replies: 4
Views: 375
Posted By Tadao
I'll put in my 2 votes for Esuohlim!

I'll put in my 2 votes for Esuohlim!
Forum: Philosophy, Politics, and News Nov 9th, 2020, 01:03 PM
Replies: 12
Views: 574
Posted By Tadao
Look out ya butt turtle! Biden is right behind...

Look out ya butt turtle! Biden is right behind you about to rub your shoulders!
Forum: Philosophy, Politics, and News Nov 5th, 2020, 03:42 PM
Replies: 12
Views: 574
Posted By Tadao
Stop trying to promote your weak ass site.

Stop trying to promote your weak ass site.
Forum: General Blabber Nov 1st, 2020, 11:07 AM
Replies: 36
Views: 3,300
Posted By Tadao
Feliz Día de Muertos!

Feliz Día de Muertos!
Forum: Movies & Television Oct 23rd, 2020, 05:55 PM
Replies: 18
Views: 2,223
Posted By Tadao
I think the only bunny related death that ruined...

I think the only bunny related death that ruined my day was when Oolong (pancake bunny) died. Sure I'm not fond of bunny massacres either. Or trucks that swerve to hit them in the road on purpose.
Forum: Movies & Television Oct 23rd, 2020, 05:53 PM
Replies: 18
Views: 2,223
Posted By Tadao
:O

:O
Forum: Movies & Television Oct 18th, 2020, 10:12 PM
Replies: 18
Views: 2,223
Posted By Tadao
Hahaha nice. Yeah I don't need to watch it then....

Hahaha nice. Yeah I don't need to watch it then. It sounds like you are saying they kill animals for shock value and there it doesn't make up for the lack of story.
Forum: Movies & Television Oct 18th, 2020, 12:11 PM
Replies: 18
Views: 2,223
Posted By Tadao
I mean, is it worse than this? H7Wy49bWSfA

I mean, is it worse than this?

H7Wy49bWSfA
Forum: Movies & Television Oct 18th, 2020, 12:09 PM
Replies: 18
Views: 2,223
Posted By Tadao
hahahaha

hahahaha
Forum: Movies & Television Oct 17th, 2020, 08:12 PM
Replies: 18
Views: 2,223
Posted By Tadao
Now I'm...

Now I'm curious

https://www.imdb.com/title/tt8303474/
Forum: Movies & Television Oct 17th, 2020, 08:12 PM
Replies: 18
Views: 2,223
Posted By Tadao
lol why

lol why
Forum: General Blabber Oct 3rd, 2020, 02:27 PM
Replies: 74
Views: 5,422
Posted By Tadao
I forget how it works. Don't you get paid...

I forget how it works. Don't you get paid practically nothing for Jury duty. And your work covers the rest, but only if they want to? I remember using "my work doesn't cover jury duty" as an excuse...
Forum: General Blabber Sep 27th, 2020, 11:35 PM
Replies: 9
Views: 1,064
Posted By Tadao
You dickholes didn't wish me happy birthday on my 50th.

You're all monsters and I hope you suffer.
Forum: General Blabber Sep 25th, 2020, 04:38 PM
Replies: 74
Views: 5,422
Posted By Tadao
One day my family is going to find this and be...

One day my family is going to find this and be mad that I even joked about it. But that will only cover up the way they feel about all the racist/sexist/homophobic things I've said here.
Forum: General Blabber Sep 25th, 2020, 04:37 PM
Replies: 74
Views: 5,422
Posted By Tadao
Well he pulled through surgery, so keep my club...

Well he pulled through surgery, so keep my club card on hold.
Forum: General Blabber Sep 25th, 2020, 01:11 AM
Replies: 64
Views: 7,263
Posted By Tadao
No ones above the law, have a -1 pickle for...

No ones above the law, have a -1 pickle for sucking for 17 years.
Forum: General Blabber Sep 20th, 2020, 07:29 PM
Replies: 74
Views: 5,422
Posted By Tadao
Don't be a pussy.

Don't be a pussy.
Forum: General Blabber Sep 19th, 2020, 05:39 PM
Replies: 74
Views: 5,422
Posted By Tadao
I'm awfully close to joining the Dead Dad Society.

I'm awfully close to joining the Dead Dad Society.
Forum: General Blabber Sep 18th, 2020, 11:45 PM
Replies: 74
Views: 5,422
Posted By Tadao
I think I remember clicking on the pickles too

I think I remember clicking on the pickles too
Forum: General Blabber Sep 18th, 2020, 11:44 PM
Replies: 74
Views: 5,422
Posted By Tadao
Nah I just clicked on a scale to the top right of...

Nah I just clicked on a scale to the top right of the post. In between the post # and the report a post button. Do you guys see the scale?
Forum: General Blabber Sep 17th, 2020, 12:57 AM
Replies: 74
Views: 5,422
Posted By Tadao
Have a jury duty Pickle

Have a jury duty Pickle
Forum: General Blabber Sep 17th, 2020, 12:56 AM
Replies: 74
Views: 5,422
Posted By Tadao
Yeah, the system for it really sucks ass

Yeah, the system for it really sucks ass
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

   


All times are GMT -4. The time now is 06:01 PM.


© 2008 I-Mockery.com
Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.