Go Back   I-Mockery Forum > I-Mockery Miscellaneous Forums > Questions, Suggestions, and Tech Support > Important notice to people with HOTMAIL/YAHOO ACCOUNTS
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Thread: Important notice to people with HOTMAIL/YAHOO ACCOUNTS Reply to Thread
Title:
Message
Image Verification
Please enter the six letters or digits that appear in the image opposite.


Additional Options
Miscellaneous Options

Topic Review (Newest First)
Dec 25th, 2007 09:59 PM
Tadao I signed up with a yahoo email account, do I need to swith it over to hotmail for this forum?
Mar 21st, 2007 01:56 PM
Esuohlim Hey Lenor why did you post in this thread in the first place
Mar 21st, 2007 01:42 PM
arg_zombies Hmmm?

Wassat about my spelling?
Mar 21st, 2007 01:29 AM
Lenor You could be arsed to hit the spell check button before posting.
Mar 19th, 2007 02:37 PM
arg_zombies Ha, my hotmail accoutn is shite, but it works, and I can't be arsed to delete it...

Oh, btw, how come on the emote domo's mouth moves? I thought it was stuck open?
Feb 20th, 2007 06:11 PM
Mockery Yep, I still get registration confirmation emails sent back from hotmail/yahoo accounts. So again, I wouldn't recommend registering an account on these forums using an email address with one of those services.
Feb 18th, 2007 01:03 PM
Seven Force and hotmail/yahoo still sucks
Feb 17th, 2007 05:42 AM
Emu This thread is well over three years old
Feb 16th, 2007 03:03 AM
Lenor My email account has already been established as shit.

As been pointed out to me. So please forward all hate mail to chojin, thanks.


And really, where in hell did all these people come from?
Jan 18th, 2006 05:38 PM
mozz If you want a gmail PM me.
Jan 18th, 2006 05:36 PM
MetalMilitia whats going on here? why dont i know anyone
Nov 29th, 2003 08:20 PM
Derangon Yes! Kill the damn paperclip! Kill the butterfly! Hell, why not just Kill Bill? Gates, that is.

Yes, Hotmail sucks. I had no problems... but Hotmail still sucks.
Oct 24th, 2003 06:50 PM
Devil-Man
Quote:
Originally Posted by SLjimbo
If someone makes a "Kill the MSN 8.0 Butterfly" game, I'll be a happy camper.
No No Kill the Microsoft Paper clip whould be so much better!!
Oct 5th, 2003 08:37 PM
Esuohlim Oh for FUCK'S sake.
Oct 5th, 2003 04:56 PM
soundtest aeQea

where have you been sunshine
Oct 5th, 2003 04:22 PM
aeQea ..
Aug 28th, 2003 04:02 AM
Blue If a hotmail account is full all mails sent to it bounce back to the sender.
Aug 27th, 2003 10:31 PM
NIGhtMAre glam-punk.zzn.com
Jul 3rd, 2003 01:19 AM
Wang shutup!.... hotmail is kewl cuz u dont pay a thing! nadda, zilch thingy ahhh screw it.
Jun 29th, 2003 02:01 AM
aeQea
Re: Important notice to people with HOTMAIL/YAHOO ACCOUNTS

..
Jun 28th, 2003 01:16 AM
SLjimbo If someone makes a "Kill the MSN 8.0 Butterfly" game, I'll be a happy camper.
Jun 21st, 2003 04:01 PM
BLOSSOM Rongi says it for moi
May 31st, 2003 07:49 PM
soundtest Hotmail is garbage. Check out Fastmail... more space, you can check POP accounts, and the interface is
S U P ER C L
May 27th, 2003 03:57 AM
Wang in my opinion hotmail is damn fine and on the rare occasions that it does stuff up it fixes itself by the next day so nyahh. it probably stuffs up when people continually fill up their account with spam emails.


Damn straight!
Mar 14th, 2003 03:14 AM
lexical
laa dee daa

hotmail has worked fine for me for like 3 or 4 years?
This thread has more than 25 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Rules
You may not post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

   


All times are GMT -4. The time now is 12:09 AM.


© 2008 I-Mockery.com
Powered by: vBulletin
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.